Measure what matters : online tools for understanding customers, social media, engagement, and key relationships /
n an online and social media world, measurement is the key to success If you can measure your key business relationships, you can improve them. Even though relationships are "fuzzy and intangible," they can be measured and managed-with powerful results. Measure What Matters explains simp...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Delahaye Paine, Katie, 1952- (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | English |
منشور في: |
Hoboken, N.J. :
Wiley,
c2011
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Υπόδειγμα αιτήσεων με σχετικές πληροφορίες : για την εξυπηρέτηση των πολιτών στις συναλλαγές τους με τις Διευθύνσεις Εσωτερικών των Νομαρχιών /
منشور في: (1979) -
Social media ROI : managing and measuring social media efforts in your organization /
بواسطة: Blanchard, Olivier
منشور في: (2011) -
Ψυχαγωγία και άθληση πελατών ξενοδοχείου = Hotel animation /
بواسطة: Λαλούμης, Δημήτριος Αθ.
منشور في: (1992) -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών /
بواسطة: Γούναρης, Σπύρος
منشور في: (2003) -
Ηλεκτρικές μετρήσεις. Τεύχος ΙΙ : ηλεκτρονικές και ψηφιακές μετρήσεις
بواسطة: Θεοδώρου, Νικόλαος Ι.
منشور في: (2000)