Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /

Το βιβλίο αυτό, δεν αποτελεί μια απλή προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφία, αλλά είναι κατά τη γνώμη μας, μια θετική προσπάθεια, με σκοπό να προσδώσει Ελληνική υπόσταση στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Γι'αυτό όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, καθώς ξετυλίγεται το νήμα του θεωρητικού πλαι...

全面介绍

Αποθηκεύτηκε σε:
书目详细资料
Κύριοι συγγραφείς: Τζωρτζάκης, Κώστας (Συγγραφέας), Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη (Συγγραφέας)
格式: 图书
语言:Greek
出版: Αθήνα : Rosili, 1996
主题:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

持有资料详情 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引号: 658 ΤΖΩ
复印件 Unknown 可用  预订