Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /

Το βιβλίο αυτό, δεν αποτελεί μια απλή προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφία, αλλά είναι κατά τη γνώμη μας, μια θετική προσπάθεια, με σκοπό να προσδώσει Ελληνική υπόσταση στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Γι'αυτό όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, καθώς ξετυλίγεται το νήμα του θεωρητικού πλαι...

Mô tả đầy đủ

Đã lưu trong:
Chi tiết về thư mục
Những tác giả chính: Τζωρτζάκης, Κώστας (Tác giả), Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη (Tác giả)
Định dạng: Sách
Ngôn ngữ:Greek
Được phát hành: Αθήνα : Rosili, 1996
Những chủ đề:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Chi tiết quỹ từ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Số hiệu: 658 ΤΖΩ
Sao chép Unknown Sẵn có  Đặt Giữ