Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /

Το βιβλίο αυτό, δεν αποτελεί μια απλή προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφία, αλλά είναι κατά τη γνώμη μας, μια θετική προσπάθεια, με σκοπό να προσδώσει Ελληνική υπόσταση στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Γι'αυτό όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, καθώς ξετυλίγεται το νήμα του θεωρητικού πλαι...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Τζωρτζάκης, Κώστας (Συγγραφέας), Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Rosili, 1996
Θέματα:
LEADER 03476namaa2200349 4500
001 main_33533
003 GR-kkKDBK
005 20201217104053.0
006 a|||||r|||||||||||
008 140611s1996uuuugr#af||erb||| 001|0 gre d
999 |c 35432  |d 35432 
020 |a 960-85749-0-0 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 658 
100 1 |4 aut  |a Τζωρτζάκης, Κώστας  |9 38413 
245 1 0 |a Μάρκετινγκ μάνατζμεντ :  |b η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /  |c Κώστας Τζωρτζάκης, Αλεξία Τζωρτζάκη 
260 |a Αθήνα :  |b Rosili,  |c 1996 
300 |a 608 σ. :  |b εικ., πίν. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
520 |a Το βιβλίο αυτό, δεν αποτελεί μια απλή προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφία, αλλά είναι κατά τη γνώμη μας, μια θετική προσπάθεια, με σκοπό να προσδώσει Ελληνική υπόσταση στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Γι'αυτό όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, καθώς ξετυλίγεται το νήμα του θεωρητικού πλαισίου του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, αγκαλιάζει την ελληνική επιχείρηση από την αρχή μέχρι το τέλος του βιβλίου. Ετσι, το βιβλίο αυτό είναι ένας μοναδικός σύμβουλος για τον Ελληνα επιχειρηματία, αλλά και για όλα τα στελέχη των επιχειρήσεων και των οργανισμών για την επίλυση των καθημερινών επιχειρηματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν. Αποτελεί επίσης πολύτιμο οδηγό για τους φοιτητές στην προσπάθεια τους να κατανοήσουν την επιστημονική γνώση μέσα από ένα συνδυασμό θεωρίας και παραδειγμάτων. Οι ερωτήσεις και οι ασκήσεις (περιπτώσεις από ελληνικές επιχειρήσεις) που συνοδεύουν όλα τα κεφάλαια το κάνουν μοναδικό στο είδος του, αφού αποτελούν ερέθισμα για άσκηση κριτικής σκέψης.  
650 4 |a Διοίκηση και οργάνωση  |9 62188 
650 4 |a Επικοινωνία στο μάρκετινγκ  |9 55101 
650 4 |a Έρευνα αγοράς  |9 63347 
650 4 |a Καταναλωτική συμπεριφορά  |9 63351 
650 4 |a Μάρκετινγκ  |9 62456 
650 7 |a Οικονομική των επιχειρήσεων  |9 66608 
650 4 |a Πωλήσεις  |x Προώθηση  |9 63353 
700 1 |4 aut  |a Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη  |9 38414 
700 1 |a Τζωρτζάκης, Κώστας  |t Μάρκετινγκ μάνατζμεντ   |9 103263 
710 2 |4 pbl  |a Rosili  |9 29858 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_000000000000000_ΤΖΩ  |7 0  |9 47430  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2014-06-11  |e Δωρεά Σόνια Κοσμίδου  |i 14282014  |l 11  |m 1  |o 658 ΤΖΩ  |p 14282014  |r 2021-07-29  |s 2021-06-28  |w 2019-04-28  |y BK