Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /

Το βιβλίο αυτό, δεν αποτελεί μια απλή προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφία, αλλά είναι κατά τη γνώμη μας, μια θετική προσπάθεια, με σκοπό να προσδώσει Ελληνική υπόσταση στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Γι'αυτό όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, καθώς ξετυλίγεται το νήμα του θεωρητικού πλαι...

Full beskrivning

Sparad:
Bibliografiska uppgifter
Huvudupphovsmän: Τζωρτζάκης, Κώστας (Författare, medförfattare), Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη (Författare, medförfattare)
Materialtyp: Bok
Språk:Greek
Publicerad: Αθήνα : Rosili, 1996
Ämnen:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Beståndsuppgifter i ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signum: 658 ΤΖΩ
Exemplar Unknown Tillgänglig  Reservera