Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Το βιβλίο αυτό, δεν αποτελεί μια απλή προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφία, αλλά είναι κατά τη γνώμη μας, μια θετική προσπάθεια, με σκοπό να προσδώσει Ελληνική υπόσταση στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Γι'αυτό όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, καθώς ξετυλίγεται το νήμα του θεωρητικού πλαι...
Сохранить в:
Главные авторы: | , |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Rosili,
1996
|
Предметы: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: |
658 ΤΖΩ |
---|---|
Копировать Unknown | Доступно Поместить задолженность |