Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /

Το βιβλίο αυτό, δεν αποτελεί μια απλή προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφία, αλλά είναι κατά τη γνώμη μας, μια θετική προσπάθεια, με σκοπό να προσδώσει Ελληνική υπόσταση στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Γι'αυτό όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, καθώς ξετυλίγεται το νήμα του θεωρητικού πλαι...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
主要な著者: Τζωρτζάκης, Κώστας (著者), Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη (著者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Rosili, 1996
主題:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

予約・返却請求 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
請求記号: 658 ΤΖΩ
所蔵 Unknown 利用可  予約する