Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Το βιβλίο αυτό, δεν αποτελεί μια απλή προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφία, αλλά είναι κατά τη γνώμη μας, μια θετική προσπάθεια, με σκοπό να προσδώσει Ελληνική υπόσταση στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Γι'αυτό όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, καθώς ξετυλίγεται το νήμα του θεωρητικού πλαι...
保存先:
主要な著者: | , |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Rosili,
1996
|
主題: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
請求記号: |
658 ΤΖΩ |
---|---|
所蔵 Unknown | 利用可 予約する |