Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /

Το βιβλίο αυτό, δεν αποτελεί μια απλή προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφία, αλλά είναι κατά τη γνώμη μας, μια θετική προσπάθεια, με σκοπό να προσδώσει Ελληνική υπόσταση στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Γι'αυτό όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, καθώς ξετυλίγεται το νήμα του θεωρητικού πλαι...

Cur síos iomlán

Αποθηκεύτηκε σε:
Sonraí Bibleagrafaíochta
Κύριοι συγγραφείς: Τζωρτζάκης, Κώστας (Údar), Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη (Údar)
Formáid: Leabhar
Teanga:Greek
Foilsithe: Αθήνα : Rosili, 1996
Ábhair:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Sonraí sealbhúcháin ó ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Gairmuimhir: 658 ΤΖΩ
Cóip Unknown Ar fáil  Cuir Leabhar ar Coimeád