Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /

Το βιβλίο αυτό, δεν αποτελεί μια απλή προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφία, αλλά είναι κατά τη γνώμη μας, μια θετική προσπάθεια, με σκοπό να προσδώσει Ελληνική υπόσταση στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Γι'αυτό όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, καθώς ξετυλίγεται το νήμα του θεωρητικού πλαι...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Τζωρτζάκης, Κώστας (Author), Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη (Author)
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Rosili, 1996
Subjects:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Holdings details from ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Call Number: 658 ΤΖΩ
Copy Unknown Available  Place a Hold