The lean startup : how today's entrepreneurs use continuous innovation to create radically successful businesses /
Most new businesses fail. But most of those failures are preventable. This title offers a fresh approach to business that's being adopted around the world. It describes learning what your customers really want, testing your vision continuously, and adapting and adjusting before it's too la...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Ries, Eric, 1978- (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | English |
Publié: |
London ; New York :
Portfolio Penguin,
c2011
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
par: Μπουτσούκη, Χριστίνα
Publié: (2015) -
Lean Startup : λιτή επιχειρηματική εκκίνηση : πώς οι σημερινοί επιχειρηματίες χρησιμοποιούν καινοτομίες για τη δημιουργία επιτυχημένων επιχειρήσεων /
par: Ries, Eric, 1978-
Publié: (2013) -
Ζωή για κατανάλωση /
par: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Publié: (2008) -
Likeable social media : how to delight your customers, create an irresistible brand, and be generally amazing on facebook and other social networks /
par: Kerpen, Dave
Publié: (2011) -
Inbound marketing : get found using Google, social media and blogs /
par: Halligan, Brian, 1967-, et autres
Publié: (2010)