Ζωή για κατανάλωση /
Με την έλευση της ρευστής νεωτερικότητας, η κοινωνία, από κοινωνία παραγωγών μετασχηματίζεται σε κοινωνία καταναλωτών, όπου τα άτομα γίνονται οι προωθητές και ταυτοχρόνως τα προωθούμενα εμπορεύματα. Αγαθά και πωλητές, εμπορεύματα κι εμπορευόμενοι, είναι όλοι ένοικοι στον ίδιο κοινωνικό χώρο που περι...
Kaydedildi:
Yazar: | Bauman, Zygmunt, 1925-2017 (Yazar) |
---|---|
Diğer Yazarlar: | Καράμπελας, Γιώργος Θ. 1978- (Çevirmen) |
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek English |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Πολύτροπον,
2008
|
Seri Bilgileri: | Θεωρία, ιδέες
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Η καταναλωτική συμπεριφορά στην ελληνική κοινωνία 1960-1975 /
Yazar:: Καραποστόλης, Βασίλης, 1951-
Baskı/Yayın Bilgisi: (1984) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
Yazar:: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Baskı/Yayın Bilgisi: (2009) -
Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Yazar:: Μπουτσούκη, Χριστίνα
Baskı/Yayın Bilgisi: (2015) -
Marketing I.
Yazar:: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (1999) -
Το εμπορικό σήμα /
Yazar:: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Baskı/Yayın Bilgisi: (2007)