Ζωή για κατανάλωση /
Με την έλευση της ρευστής νεωτερικότητας, η κοινωνία, από κοινωνία παραγωγών μετασχηματίζεται σε κοινωνία καταναλωτών, όπου τα άτομα γίνονται οι προωθητές και ταυτοχρόνως τα προωθούμενα εμπορεύματα. Αγαθά και πωλητές, εμπορεύματα κι εμπορευόμενοι, είναι όλοι ένοικοι στον ίδιο κοινωνικό χώρο που περι...
Сохранить в:
Главный автор: | Bauman, Zygmunt, 1925-2017 (Автор) |
---|---|
Другие авторы: | Καράμπελας, Γιώργος Θ. 1978- (Переводчик) |
Формат: | |
Язык: | Greek English |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Πολύτροπον,
2008
|
Серии: | Θεωρία, ιδέες
|
Предметы: |
Схожие документы
-
Η καταναλωτική συμπεριφορά στην ελληνική κοινωνία 1960-1975 /
по: Καραποστόλης, Βασίλης, 1951-
Опубликовано: (1984) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
по: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Опубликовано: (2009) -
Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
по: Μπουτσούκη, Χριστίνα
Опубликовано: (2015) -
Marketing I.
по: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, κ.ά.
Опубликовано: (1999) -
Το εμπορικό σήμα /
по: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Опубликовано: (2007)