Ζωή για κατανάλωση /
Με την έλευση της ρευστής νεωτερικότητας, η κοινωνία, από κοινωνία παραγωγών μετασχηματίζεται σε κοινωνία καταναλωτών, όπου τα άτομα γίνονται οι προωθητές και ταυτοχρόνως τα προωθούμενα εμπορεύματα. Αγαθά και πωλητές, εμπορεύματα κι εμπορευόμενοι, είναι όλοι ένοικοι στον ίδιο κοινωνικό χώρο που περι...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | Bauman, Zygmunt, 1925-2017 (Auteur) |
---|---|
Andere auteurs: | Καράμπελας, Γιώργος Θ. 1978- (Vertaler) |
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek English |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Πολύτροπον,
2008
|
Reeks: | Θεωρία, ιδέες
|
Onderwerpen: |
Gelijkaardige items
-
Η καταναλωτική συμπεριφορά στην ελληνική κοινωνία 1960-1975 /
door: Καραποστόλης, Βασίλης, 1951-
Gepubliceerd in: (1984) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
door: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Gepubliceerd in: (2009) -
Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
door: Μπουτσούκη, Χριστίνα
Gepubliceerd in: (2015) -
Marketing I.
door: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Gepubliceerd in: (1999) -
Το εμπορικό σήμα /
door: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Gepubliceerd in: (2007)