Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /

Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...

Ful tanımlama

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazar: Wolf, Maryanne (Yazar)
Diğer Yazarlar: Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (Çevirmen), Stoodley, Catherine J. (İllüstratör)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Greek
English
Baskı/Yayın Bilgisi: Αθήνα : Πατάκης, 2009.
Seri Bilgileri:Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
Konular:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detaylı Erişim Bilgileri ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Yer Numarası: 612.8 WOL
Kopya Bilgisi Unknown Kütüphanede  Rezerve