Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /
Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...
Сохранить в:
Главный автор: | |
---|---|
Другие авторы: | , |
Формат: | |
Язык: | Greek English |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2009.
|
Серии: | Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
|
Предметы: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: |
612.8 WOL |
---|---|
Копировать Unknown | Доступно Поместить задолженность |