Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /
Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...
Zapisane w:
1. autor: | |
---|---|
Kolejni autorzy: | , |
Format: | Książka |
Język: | Greek English |
Wydane: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2009.
|
Seria: | Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
|
Hasła przedmiotowe: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sygnatura: |
612.8 WOL |
---|---|
Egzemplarz Unknown | Dostępne Zamów |