Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /

Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Wolf, Maryanne (Auteur)
Andere auteurs: Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (Vertaler), Stoodley, Catherine J. (Tekenaar)
Formaat: Boek
Taal:Greek
English
Gepubliceerd in: Αθήνα : Πατάκης, 2009.
Reeks:Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
Onderwerpen:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Exemplaargegevens van ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Plaatsingsnummer: 612.8 WOL
Kopie Unknown Beschikbaar  Plaats een reservatie