Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /

Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Wolf, Maryanne (著者)
その他の著者: Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (翻訳家), Stoodley, Catherine J. (イラストレーター)
フォーマット: 図書
言語:Greek
English
出版事項: Αθήνα : Πατάκης, 2009.
シリーズ:Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
主題:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

予約・返却請求 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
請求記号: 612.8 WOL
所蔵 Unknown 利用可  予約する