Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /
Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...
保存先:
第一著者: | |
---|---|
その他の著者: | , |
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek English |
出版事項: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2009.
|
シリーズ: | Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
|
主題: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
請求記号: |
612.8 WOL |
---|---|
所蔵 Unknown | 利用可 予約する |