Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /
Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...
Gardado en:
Autor Principal: | |
---|---|
Outros autores: | , |
Formato: | Libro |
Idioma: | Greek English |
Publicado: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2009.
|
Series: | Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
|
Θέματα: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: |
612.8 WOL |
---|---|
Copia Unknown | Dispoñible Facer reserva |