Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /
Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...
Enregistré dans:
Auteur principal: | |
---|---|
Autres auteurs: | , |
Format: | Livre |
Langue: | Greek English |
Publié: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2009.
|
Collection: | Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
|
Sujets: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Cote: |
612.8 WOL |
---|---|
Exemplaire Unknown | Disponible Réserver |