Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /

Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Wolf, Maryanne (Egilea)
Beste egile batzuk: Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (Itzultzailea), Stoodley, Catherine J. (Ilustratzailea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
English
Argitaratua: Αθήνα : Πατάκης, 2009.
Saila:Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
Gaiak:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Aleari buruzko argibideak ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sailkapena: 612.8 WOL
Alea Unknown Eskuragarri  Erreserbatu