Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /

Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Wolf, Maryanne (Autor)
Otros Autores: Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (Traductor), Stoodley, Catherine J. (Ilustrador)
Formato: Libro
Lenguaje:Greek
English
Publicado: Αθήνα : Πατάκης, 2009.
Colección:Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
Materias:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalle de Existencias desde ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: 612.8 WOL
Copia Unknown Disponible  Hacer reserva