Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /

Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Wolf, Maryanne (VerfasserIn)
Weitere Verfasser: Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (ÜbersetzerIn), Stoodley, Catherine J. (IllustratorIn)
Format: Buch
Sprache:Greek
English
Veröffentlicht: Αθήνα : Πατάκης, 2009.
Schriftenreihe:Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
Schlagworte:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Bestandesangaben von ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatur: 612.8 WOL
Exemplar Unknown Verfügbar  Bestellen