Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /

Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...

Disgrifiad llawn

Wedi'i Gadw mewn:
Manylion Llyfryddiaeth
Prif Awdur: Wolf, Maryanne (Awdur)
Awduron Eraill: Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (Cyfieithydd), Stoodley, Catherine J. (Darlunydd)
Fformat: Llyfr
Iaith:Greek
English
Cyhoeddwyd: Αθήνα : Πατάκης, 2009.
Cyfres:Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
Pynciau:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Manylion daliadau o ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Rhif Galw: 612.8 WOL
Copi Unknown Ar gael  Gwneud Cais