Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /

Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...

সম্পূর্ণ বিবরণ

সংরক্ষণ করুন:
গ্রন্থ-পঞ্জীর বিবরন
প্রধান লেখক: Wolf, Maryanne (Author)
অন্যান্য লেখক: Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (Translator), Stoodley, Catherine J. (Illustrator)
বিন্যাস: গ্রন্থ
ভাষা:Greek
English
প্রকাশিত: Αθήνα : Πατάκης, 2009.
মালা:Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
বিষয়গুলি:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

হোল্ডিংসের বিবরণ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
ডাক সংখ্যা: 612.8 WOL
প্রতিলিপি Unknown লভ্য  এই স্থানে হোল্ড করুন