Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /
Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...
সংরক্ষণ করুন:
প্রধান লেখক: | |
---|---|
অন্যান্য লেখক: | , |
বিন্যাস: | গ্রন্থ |
ভাষা: | Greek English |
প্রকাশিত: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2009.
|
মালা: | Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
|
বিষয়গুলি: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
ডাক সংখ্যা: |
612.8 WOL |
---|---|
প্রতিলিপি Unknown | লভ্য এই স্থানে হোল্ড করুন |