Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /

Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Wolf, Maryanne (مؤلف)
مؤلفون آخرون: Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (المترجم), Stoodley, Catherine J. (المصور)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
English
منشور في: Αθήνα : Πατάκης, 2009.
سلاسل:Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
الموضوعات:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

تفاصيل المقتنيات من ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
رقم الطلب: 612.8 WOL
النسخة Unknown متاح  أحجز النسخة