Ο Προυστ και το καλαμάρι : πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει /

Ο άνθρωπος δεν είναι γενετικά σχεδιασμένος να διαβάζει και να γράφει. Όταν ένα παιδί μαθαίνει ανάγνωση, ο εγκέφαλός του αναδιαρθρώνεται και δημιουργεί συγκεκριμένες νευρωνικές συνδέσεις προκειμένου να μπορεί να κατανοήσει τα γραπτά σύμβολα. Όπως εξηγεί σ’ αυτό το συγκλονιστικό βιβλίο η Maryanne Wolf...

Cur síos iomlán

Αποθηκεύτηκε σε:
Sonraí Bibleagrafaíochta
Príomhúdar: Wolf, Maryanne (Údar)
Údair Eile: Σωσώνη-Δασκαλάκη, Βιλελμίνη (Aistritheoir), Stoodley, Catherine J. (Maisitheoir)
Formáid: Leabhar
Teanga:Greek
English
Foilsithe: Αθήνα : Πατάκης, 2009.
Sraith:Θεωρητικές επιστήμες : Ψυχολογία / Πατάκης
Ábhair:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Sonraí sealbhúcháin ó ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Gairmuimhir: 612.8 WOL
Cóip Unknown Ar fáil  Cuir Leabhar ar Coimeád