Μαζικά έντυπα επικοινωνίας στην Ελλάδα : οικονομικές και τεχνολογικές προσεγγίσεις /
Οι αλλαγές που σημειώθηκαν στα έντυπα ΜΜΕ στην Ελλάδα στη δεκαετία του '80, ανέτρεψαν τις παλιές ισορροπίες και δημιούργησαν μια νέα πραγματικότητα σε τομείς όπως ο τρόπος παραγωγής και τα οικονομικά των μέσων, το ιδιοκτησιακό καθεστώς, οι δομές της αγοράς, οι εργασιακές σχέσεις και ο ρόλος του...
Sparad:
Huvudupphovsman: | |
---|---|
Materialtyp: | Bok |
Språk: | Greek |
Publicerad: |
Αθήνα :
Δελφίνι,
1992.
|
Serie: | Μελέτες / Δελφίνι
|
Ämnen: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signum: |
070.509495 ΛΕΑ |
---|---|
Exemplar Unknown | Tillgänglig Reservera |