Μαζικά έντυπα επικοινωνίας στην Ελλάδα : οικονομικές και τεχνολογικές προσεγγίσεις /
Οι αλλαγές που σημειώθηκαν στα έντυπα ΜΜΕ στην Ελλάδα στη δεκαετία του '80, ανέτρεψαν τις παλιές ισορροπίες και δημιούργησαν μια νέα πραγματικότητα σε τομείς όπως ο τρόπος παραγωγής και τα οικονομικά των μέσων, το ιδιοκτησιακό καθεστώς, οι δομές της αγοράς, οι εργασιακές σχέσεις και ο ρόλος του...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Λέανδρος, Νίκος, 1958- (Συγγραφέας) |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Δελφίνι,
1992.
|
| Σειρά: | Μελέτες / Δελφίνι
|
| Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η σύγχρονη ελληνική λογοτεχνία απέναντι στη διεθνοποίηση της εκδοτικής αγοράς : μελέτη /
ανά: Κοκκινάκης, Σπύρος
Έκδοση: (1996) -
Μέσα επικοινωνίας και παιδική ηλικία /
ανά: Βρύζας, Κωνσταντίνος
Έκδοση: (1997) -
Η χαμένη τιμή της δημοσιογραφίας : 20+1 ιστορίες κιτρινισμού /
ανά: Παντελάκης, Γιάννης
Έκδοση: (2018) -
Με το βήμα του κάβουρα : θερμοί πόλεμοι και λαϊκισμός των ΜΜΕ /
ανά: Eco, Umberto, 1932-2016
Έκδοση: (2006) -
Τα έντυπα μέσα επικοινωνίας : από τον πηλό στο δίκτυο /
ανά: Ψυχογιός, Δημήτρης Κ. 1948-
Έκδοση: (2010)