Λέανδρος, Ν. (1992). Μαζικά έντυπα επικοινωνίας στην Ελλάδα: οικονομικές και τεχνολογικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Δελφίνι.
Čikaški stil citiranjaΛέανδρος, Νίκος. Μαζικά έντυπα επικοινωνίας στην Ελλάδα: οικονομικές και τεχνολογικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Δελφίνι, 1992.
MLA način citiranjaΛέανδρος, Νίκος. Μαζικά έντυπα επικοινωνίας στην Ελλάδα: οικονομικές και τεχνολογικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Δελφίνι, 1992.
Upozorenje: Ovi citati možda nisu uvijek 100% točni.