Μαζικά έντυπα επικοινωνίας στην Ελλάδα : οικονομικές και τεχνολογικές προσεγγίσεις /

Οι αλλαγές που σημειώθηκαν στα έντυπα ΜΜΕ στην Ελλάδα στη δεκαετία του '80, ανέτρεψαν τις παλιές ισορροπίες και δημιούργησαν μια νέα πραγματικότητα σε τομείς όπως ο τρόπος παραγωγής και τα οικονομικά των μέσων, το ιδιοκτησιακό καθεστώς, οι δομές της αγοράς, οι εργασιακές σχέσεις και ο ρόλος του...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Λέανδρος, Νίκος, 1958- (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Δελφίνι, 1992.
Σειρά:Μελέτες / Δελφίνι
Θέματα:
Περιγραφή
Περίληψη:Οι αλλαγές που σημειώθηκαν στα έντυπα ΜΜΕ στην Ελλάδα στη δεκαετία του '80, ανέτρεψαν τις παλιές ισορροπίες και δημιούργησαν μια νέα πραγματικότητα σε τομείς όπως ο τρόπος παραγωγής και τα οικονομικά των μέσων, το ιδιοκτησιακό καθεστώς, οι δομές της αγοράς, οι εργασιακές σχέσεις και ο ρόλος του συνδικαλιστικού κινήματος. Από την άποψη αυτή, μπορούμε να μιλήσουμε για το τέλος μιας εποχής τα βασικά χαρακτηριστικά της οποίας είχαν διαμορφωθεί ήδη από την περίοδο του μεσοπολέμου. Στο κατώφλι του 21ου αιώνα, τα μέσα μαζικής επικοινωνίας αναδεικνύονται σε σημαντικό συστατικό στοιχείο των νέων δομών και μηχανισμών εξουσίας και δύναμης. Το κύμα εξαγορών και συγχωνεύσεων και η δημιουργία γιγαντιαίων "αυτοκρατοριών" των μέσων αποτελούν έκφραση της συνεχούς αναβάθμισης του οικονομικού και πολιτικού τους ρόλου. Παρά τις ιδιομορφίες και τις διαφορές στους ρυθμούς και τους τρόπους υλοποίησης, πρόκειται για διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη, ταυτόχρονα, στην Ελλάδα και στις χώρες του καπιταλιστικού κέντρου.
Φυσική περιγραφή:348, [20] σ. ; 24 εκ.
Βιβλιογραφία:Περιέχει βιβλιογραφία
ISBN:960-309-018-2