Μαζικά έντυπα επικοινωνίας στην Ελλάδα : οικονομικές και τεχνολογικές προσεγγίσεις /
Οι αλλαγές που σημειώθηκαν στα έντυπα ΜΜΕ στην Ελλάδα στη δεκαετία του '80, ανέτρεψαν τις παλιές ισορροπίες και δημιούργησαν μια νέα πραγματικότητα σε τομείς όπως ο τρόπος παραγωγής και τα οικονομικά των μέσων, το ιδιοκτησιακό καθεστώς, οι δομές της αγοράς, οι εργασιακές σχέσεις και ο ρόλος του...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Δελφίνι,
1992.
|
| Σειρά: | Μελέτες / Δελφίνι
|
| Θέματα: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
| Ταξιθετικός Αριθμός: |
070.509495 ΛΕΑ |
|---|---|
| Αντίγραφο Unknown | Στη βιβλιοθήκη Κάντε κράτηση |