Διεθνές εξαγωγικό marketing /

Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ. (Author)
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Σταμούλης, 1999
Edition:2η έκδ.
Subjects:
Description
Summary:Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών προτιμήσεων και τάσεων, δημιουργία στρατηγικών και τακτικών μάρκετινγκ που θα αποβλέπουν στο διεθνή καταναλωτή και στην υπερκέραση όλων εκείνων των εμποδίων, τεχνικών ή ψυχολογικών που θα αντιμετωπίσουμε στην πορεία. Σ' ένα περιβάλλον που εξαφανίζονται τα εθνικά σύνορα, τα στελέχη του διεθνούς μάρκετινγκ είναι ανάγκη να μπορούν να παρακολουθούν τις διεθνείς εξελίξεις με ένα συστηματικό και ολοκληρωτικό τρόπο. Έτσι, για να εκμεταλλεύονται τις εμπορικές ευκαιρίες και να τις προσαρμόζουν στην στρατηγική των επιχειρήσεών τους κατά έναν αποτελεσματικό τρόπο, απαιτείται μια ιδιαίτερη προσοχή στην επικοινωνία, στις μεθόδους διοίκησης, στους παράγοντες που στηρίζονται σ' ένα διεθνή τρόπο σκέψης και δράσης, με στόχο να οδηγηθούν σε μια αποτελεσματική παρουσία στις αγορές του εξωτερικού. [...] (Από τον πρόλογο της έκδοσης)
Physical Description:495 σ. : εικ, πίν. ; 24 εκ.
Bibliography:Περιέχει βιβλιογραφία.
ISBN:960-7306-13-9
960-7306-12-7