Διεθνές εξαγωγικό marketing /

Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ. (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Σταμούλης, 1999
Έκδοση:2η έκδ.
Θέματα:
LEADER 03506nam a22003137a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20210130220745.0
008 201113s1999 gr af||f b||| 000 0 gre d
020 |a 960-7306-13-9  |q τ.1 
020 |a 960-7306-12-7  |q (set) 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 658.84 
100 |4 aut  |9 142186  |a Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ. 
245 1 0 |a Διεθνές εξαγωγικό marketing /  |c Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης 
250 |a 2η έκδ. 
260 |a Αθήνα :  |b Σταμούλης,   |c 1999 
300 |a 495 σ. :  |b εικ, πίν. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
520 |a Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών προτιμήσεων και τάσεων, δημιουργία στρατηγικών και τακτικών μάρκετινγκ που θα αποβλέπουν στο διεθνή καταναλωτή και στην υπερκέραση όλων εκείνων των εμποδίων, τεχνικών ή ψυχολογικών που θα αντιμετωπίσουμε στην πορεία. Σ' ένα περιβάλλον που εξαφανίζονται τα εθνικά σύνορα, τα στελέχη του διεθνούς μάρκετινγκ είναι ανάγκη να μπορούν να παρακολουθούν τις διεθνείς εξελίξεις με ένα συστηματικό και ολοκληρωτικό τρόπο. Έτσι, για να εκμεταλλεύονται τις εμπορικές ευκαιρίες και να τις προσαρμόζουν στην στρατηγική των επιχειρήσεών τους κατά έναν αποτελεσματικό τρόπο, απαιτείται μια ιδιαίτερη προσοχή στην επικοινωνία, στις μεθόδους διοίκησης, στους παράγοντες που στηρίζονται σ' ένα διεθνή τρόπο σκέψης και δράσης, με στόχο να οδηγηθούν σε μια αποτελεσματική παρουσία στις αγορές του εξωτερικού. [...] (Από τον πρόλογο της έκδοσης) 
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 62459  |a Μάρκετινγκ εξαγωγών 
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 55110  |a Πολυεθνικές εταιρείες 
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 67100  |a Διεθνείς οικονομικές σχέσεις 
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 67592  |a Διαφήμιση 
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 62458  |a Πωλητές και τεχνική των πωλήσεων 
700 |9 143509  |a Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ.  |t Διεθνές εξαγωγικό marketing  
710 2 |4 pbl  |a Σταμούλης  |9 28561 
942 |c BK 
999 |c 76766  |d 76766 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_840000000000000_ΠΑΝ  |7 0  |9 99478  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2020-11-13  |e Δωρεά  |i 22942020  |o 658.84 ΠΑΝ  |p 22942020  |r 2020-11-13  |w 2020-11-13  |y BK