Διεθνές εξαγωγικό marketing /
Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών...
        Αποθηκεύτηκε σε:
      
    
                  | Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο | 
| Γλώσσα: | Greek | 
| Έκδοση: | Αθήνα :
        Σταμούλης,
    
      1999 | 
| Έκδοση: | 2η έκδ. | 
| Θέματα: | 
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
| Ταξιθετικός Αριθμός: | 658.84 ΠΑΝ | 
|---|---|
| Αντίγραφο Unknown | Στη βιβλιοθήκη Κάντε κράτηση |