Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει εξαιρετική σημασία για τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ. Και τούτο γιατί αυτή συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι οι οποίοι δημιουργούν την τελική ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό το βιβλίο αποσκοπεί α...
Guardado en:
Autores principales: | , |
---|---|
Formato: | Libro |
Lenguaje: | Greek |
Publicado: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Materias: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: |
658.8 ΜΠΑ |
---|---|
Copia Unknown | Disponible Hacer reserva |