Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευν...
保存先:
第一著者: | Schunk, Dale H. (著者) |
---|---|
その他の著者: | Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ. 1974- (翻訳家), Κουλαουζίδης, Γιώργος (編集者) |
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek English |
出版事項: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2010.
|
シリーズ: | Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής
|
主題: |
類似資料
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
著者:: Foulin, Jean - Noel, 等
出版事項: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
著者:: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
出版事項: (1997) -
Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης /
著者:: Salkind, Neil J., 1947-2017, 等
出版事項: (1996) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
著者:: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
出版事項: (2002) -
Επιστήμονες από κούνια : νους, εγκέφαλος και μάθηση στη βρεφονηπιακή ηλικία /
著者:: Gopnik, Alison, 等
出版事項: (2002)