Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευν...
Kaydedildi:
Yazar: | Schunk, Dale H. (Yazar) |
---|---|
Diğer Yazarlar: | Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ. 1974- (Çevirmen), Κουλαουζίδης, Γιώργος (Editör) |
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek English |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2010.
|
Seri Bilgileri: | Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
Yazar:: Foulin, Jean - Noel, ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
Yazar:: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Baskı/Yayın Bilgisi: (1997) -
Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης /
Yazar:: Salkind, Neil J., 1947-2017, ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (1996) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
Yazar:: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2002) -
Επιστήμονες από κούνια : νους, εγκέφαλος και μάθηση στη βρεφονηπιακή ηλικία /
Yazar:: Gopnik, Alison, ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (2002)