Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευν...
        Αποθηκεύτηκε σε:
      
    
                  | Κύριος συγγραφέας: | Schunk, Dale H. (Συγγραφέας) | 
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ. 1974- (Μεταφραστής), Κουλαουζίδης, Γιώργος (Επιμελητής έκδοσης) | 
| Μορφή: | Βιβλίο | 
| Γλώσσα: | Greek English  | 
| Έκδοση: | 
      Αθήνα :
        Μεταίχμιο,
    
      2010.
     | 
| Σειρά: | Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής
             | 
| Θέματα: | 
Παρόμοια τεκμήρια
- 
                
        
          Εκπαιδευτική ψυχολογία /        
                  
ανά: Foulin, Jean - Noel, κ.ά.
Έκδοση: (2002) - 
                
        
          Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.        
                  
ανά: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Έκδοση: (1997) - 
                
        
          Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης /        
                  
ανά: Salkind, Neil J., 1947-2017, κ.ά.
Έκδοση: (1996) - 
                
        
          Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών        
                  
ανά: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Έκδοση: (2002) - 
                
        
          Επιστήμονες από κούνια : νους, εγκέφαλος και μάθηση στη βρεφονηπιακή ηλικία /        
                  
ανά: Gopnik, Alison, κ.ά.
Έκδοση: (2002)