Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευν...
সংরক্ষণ করুন:
প্রধান লেখক: | Schunk, Dale H. (Author) |
---|---|
অন্যান্য লেখক: | Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ. 1974- (Translator), Κουλαουζίδης, Γιώργος (Editor) |
বিন্যাস: | গ্রন্থ |
ভাষা: | Greek English |
প্রকাশিত: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2010.
|
মালা: | Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής
|
বিষয়গুলি: |
অনুরূপ উপাদানগুলি
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
অনুযায়ী: Foulin, Jean - Noel, অন্যান্য
প্রকাশিত: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
অনুযায়ী: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
প্রকাশিত: (1997) -
Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης /
অনুযায়ী: Salkind, Neil J., 1947-2017, অন্যান্য
প্রকাশিত: (1996) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
অনুযায়ী: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
প্রকাশিত: (2002) -
Επιστήμονες από κούνια : νους, εγκέφαλος και μάθηση στη βρεφονηπιακή ηλικία /
অনুযায়ী: Gopnik, Alison, অন্যান্য
প্রকাশিত: (2002)