Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευν...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Schunk, Dale H. (Συγγραφέας) |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ. 1974- (Μεταφραστής), Κουλαουζίδης, Γιώργος (Επιμελητής έκδοσης) |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek English |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2010.
|
Σειρά: | Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
ανά: Foulin, Jean - Noel, κ.ά.
Έκδοση: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
ανά: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Έκδοση: (1997) -
Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης /
ανά: Salkind, Neil J., 1947-2017, κ.ά.
Έκδοση: (1996) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
ανά: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Έκδοση: (2002) -
Επιστήμονες από κούνια : νους, εγκέφαλος και μάθηση στη βρεφονηπιακή ηλικία /
ανά: Gopnik, Alison, κ.ά.
Έκδοση: (2002)