Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /

Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευν...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Schunk, Dale H. (Egilea)
Beste egile batzuk: Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ. 1974- (Itzultzailea), Κουλαουζίδης, Γιώργος (Argitaratzailea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
English
Argitaratua: Αθήνα : Μεταίχμιο, 2010.
Saila:Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής
Gaiak:
LEADER 04083nam a22003497a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20201005131147.0
008 201002s2010 gr |||f b||| 001 0 gre d
020 |a 978-960-455-769-1 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
082 0 4 |a 370.15 
100 |4 aut  |9 141715  |a Schunk, Dale H. 
240 1 0 |a Learning theories 
245 1 0 |a Θεωρίες μάθησης :   |b μια εκπαιδευτική θεώρηση /   |c Dale H. Scunk ; μετάφραση Ελισσάβετ Εκκεκάκη ; επιστημονική επιμέλεια Γιώργος Κουλαουζίδης. 
260 |a Αθήνα :   |b Μεταίχμιο,   |c 2010. 
300 |a xxi, 649 σ. ;  |c 28 εκ. 
490 0 |a Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
520 |a Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευνών για τη μάθηση, καθώς και η παρουσίαση εφαρμογών των αρχών και εννοιών σε εκπαιδευτικά πλαίσια. Το βιβλίο εστιάζει στις γνωστικές θεωρήσεις της μάθησης, σε συμφωνία με την οπτική του εποικοδομητισμού, η οποία υπογραμμίζει τον ενεργό ρόλο των υποκειμένων της μάθησης στην αναζήτηση, διαμόρφωση και τροποποίηση της γνώσης. Μερικά από τα θέματα τα οποία πραγματεύεται η παρούσα έκδοση είναι οι θεωρίες εξαρτημένης μάθησης, η κοινωνικογνωστική θεωρία, η θεωρία της γνωστικής επεξεργασίας των πληροφοριών, ο εποικοδομητισμός, η διαμόρφωση της γνώσης σε σχέση με τη διδασκαλία, η μάθηση σε σχέση με την ανάπτυξη, η νευροεπιστήμη της μάθησης, η μάθηση στο πλαίσιο συγκεκριμένων γνωστικών αντικειμένων και τα κίνητρα. Περιλαμβάνεται πλήθος παραδειγμάτων και διδακτικών εφαρμογών, ενώ δίνεται επίσης έμφαση στην αξιοποίηση των θεωρητικών αρχών και των ερευνητικών ευρημάτων για τη βελτίωση της διδασκαλίας και καλύπτεται περιεκτικά το πολυσύνθετο θέμα της μάθησης. 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 67725  |a Μάθηση  |x Ψυχολογία 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 141719  |a Γνωστική μάθηση 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 62931  |a Γνωστική ψυχολογία 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 58334  |a Γνωστικισμός (Εκπαίδευση) 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 66212  |a Παιδιά  |x Ανάπτυξη 
700 |4 trl  |9 141716  |a Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ.   |d 1974- 
700 |4 edt  |9 141717  |a Κουλαουζίδης, Γιώργος  
700 |9 141718  |a Schunk, Dale H.  |t Θεωρίες μάθησης 
710 2 |4 pbl  |9 26004  |a Μεταίχμιο 
942 |c BK 
999 |c 75974  |d 75974 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 370_150000000000000_SCH  |7 0  |9 98228  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2020-10-02  |e Δωρεά Νάνσυ Φίλιου  |i 13762020  |l 3  |o 370.15 SCH  |p 13762020  |r 2021-12-20  |s 2021-11-19  |w 2020-10-02  |y BK