Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευν...
שמור ב:
מחבר ראשי: | Schunk, Dale H. (Συγγραφέας) |
---|---|
מחברים אחרים: | Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ. 1974- (Μεταφραστής), Κουλαουζίδης, Γιώργος (Επιμελητής έκδοσης) |
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek English |
יצא לאור: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2010.
|
סדרה: | Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής
|
נושאים: |
פריטים דומים
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
מאת: Foulin, Jean - Noel, κ.ά.
יצא לאור: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
מאת: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
יצא לאור: (1997) -
Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης /
מאת: Salkind, Neil J., 1947-2017, κ.ά.
יצא לאור: (1996) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
מאת: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
יצא לאור: (2002) -
Επιστήμονες από κούνια : νους, εγκέφαλος και μάθηση στη βρεφονηπιακή ηλικία /
מאת: Gopnik, Alison, κ.ά.
יצא לאור: (2002)