Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευν...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | Schunk, Dale H. (VerfasserIn) |
---|---|
Weitere Verfasser: | Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ. 1974- (ÜbersetzerIn), Κουλαουζίδης, Γιώργος (HerausgeberIn) |
Format: | Buch |
Sprache: | Greek English |
Veröffentlicht: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2010.
|
Schriftenreihe: | Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής
|
Schlagworte: |
Ähnliche Einträge
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
von: Foulin, Jean - Noel, et al.
Veröffentlicht: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
von: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Veröffentlicht: (1997) -
Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης /
von: Salkind, Neil J., 1947-2017, et al.
Veröffentlicht: (1996) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
von: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Veröffentlicht: (2002) -
Επιστήμονες από κούνια : νους, εγκέφαλος και μάθηση στη βρεφονηπιακή ηλικία /
von: Gopnik, Alison, et al.
Veröffentlicht: (2002)