Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευν...
Guardat en:
Autor principal: | Schunk, Dale H. (Autor) |
---|---|
Altres autors: | Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ. 1974- (Traductor), Κουλαουζίδης, Γιώργος (Editor) |
Format: | Llibre |
Idioma: | Greek English |
Publicat: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2010.
|
Col·lecció: | Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής
|
Matèries: |
Ítems similars
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
per: Foulin, Jean - Noel, et al.
Publicat: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
per: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publicat: (1997) -
Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης /
per: Salkind, Neil J., 1947-2017, et al.
Publicat: (1996) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
per: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Publicat: (2002) -
Επιστήμονες από κούνια : νους, εγκέφαλος και μάθηση στη βρεφονηπιακή ηλικία /
per: Gopnik, Alison, et al.
Publicat: (2002)