Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευν...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Schunk, Dale H. (مؤلف) |
---|---|
مؤلفون آخرون: | Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ. 1974- (المترجم), Κουλαουζίδης, Γιώργος (المحرر) |
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek English |
منشور في: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2010.
|
سلاسل: | Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
بواسطة: Foulin, Jean - Noel, وآخرون
منشور في: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
بواسطة: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
منشور في: (1997) -
Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης /
بواسطة: Salkind, Neil J., 1947-2017, وآخرون
منشور في: (1996) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
بواسطة: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
منشور في: (2002) -
Επιστήμονες από κούνια : νους, εγκέφαλος και μάθηση στη βρεφονηπιακή ηλικία /
بواسطة: Gopnik, Alison, وآخرون
منشور في: (2002)