Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /

Η συμπεριφορά του Καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό, δυναμικό και ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Είναι αυτό που πιο άμεσα από άλλα εφαρμόζει έννοιες, αρχές και θεωρίες από διάφορες συμπεριφορικές επιστήμες στη μελέτη, ανάλυση και ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν την απόκτηση,...

全面介紹

Αποθηκεύτηκε σε:
書目詳細資料
主要作者: Σιώμκος, Γιώργος (Συγγραφέας)
格式: 圖書
語言:Greek
出版: Αθήνα : Σταμούλη, 2002.
版:2η έκδ.
主題:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

持有資料詳情 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引號: 658.8 ΣΙΩ
復印件 Unknown 可用  預訂