Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /

Η συμπεριφορά του Καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό, δυναμικό και ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Είναι αυτό που πιο άμεσα από άλλα εφαρμόζει έννοιες, αρχές και θεωρίες από διάφορες συμπεριφορικές επιστήμες στη μελέτη, ανάλυση και ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν την απόκτηση,...

Ful tanımlama

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazar: Σιώμκος, Γιώργος (Yazar)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Greek
Baskı/Yayın Bilgisi: Αθήνα : Σταμούλη, 2002.
Edisyon:2η έκδ.
Konular:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detaylı Erişim Bilgileri ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Yer Numarası: 658.8 ΣΙΩ
Kopya Bilgisi Unknown Kütüphanede  Rezerve