Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
Η συμπεριφορά του Καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό, δυναμικό και ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Είναι αυτό που πιο άμεσα από άλλα εφαρμόζει έννοιες, αρχές και θεωρίες από διάφορες συμπεριφορικές επιστήμες στη μελέτη, ανάλυση και ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν την απόκτηση,...
Сохранить в:
Главный автор: | |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Σταμούλη,
2002.
|
Редактирование: | 2η έκδ. |
Предметы: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: |
658.8 ΣΙΩ |
---|---|
Копировать Unknown | Доступно Поместить задолженность |