Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /

Η συμπεριφορά του Καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό, δυναμικό και ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Είναι αυτό που πιο άμεσα από άλλα εφαρμόζει έννοιες, αρχές και θεωρίες από διάφορες συμπεριφορικές επιστήμες στη μελέτη, ανάλυση και ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν την απόκτηση,...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Σιώμκος, Γιώργος (Autor)
Formato: Livro
Idioma:Greek
Publicado em: Αθήνα : Σταμούλη, 2002.
Edição:2η έκδ.
Assuntos:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalhes do Exemplar ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Área/Cota: 658.8 ΣΙΩ
Cópia Unknown Disponível  Localização