Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /

Η συμπεριφορά του Καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό, δυναμικό και ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Είναι αυτό που πιο άμεσα από άλλα εφαρμόζει έννοιες, αρχές και θεωρίες από διάφορες συμπεριφορικές επιστήμες στη μελέτη, ανάλυση και ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν την απόκτηση,...

Cijeli opis

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autor: Σιώμκος, Γιώργος (Autor)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : Σταμούλη, 2002.
Izdanje:2η έκδ.
Teme:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalji primjeraka od ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 658.8 ΣΙΩ
Primjerak Unknown Dostupno  Postavi narudžbu