Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
Η συμπεριφορά του Καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό, δυναμικό και ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Είναι αυτό που πιο άμεσα από άλλα εφαρμόζει έννοιες, αρχές και θεωρίες από διάφορες συμπεριφορικές επιστήμες στη μελέτη, ανάλυση και ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν την απόκτηση,...
שמור ב:
מחבר ראשי: | |
---|---|
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek |
יצא לאור: |
Αθήνα :
Σταμούλη,
2002.
|
מהדורה: | 2η έκδ. |
נושאים: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
סימן המיקום: |
658.8 ΣΙΩ |
---|---|
עותק Unknown | זמין ביצוע הזמנה |