Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /

Η συμπεριφορά του Καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό, δυναμικό και ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Είναι αυτό που πιο άμεσα από άλλα εφαρμόζει έννοιες, αρχές και θεωρίες από διάφορες συμπεριφορικές επιστήμες στη μελέτη, ανάλυση και ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν την απόκτηση,...

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר ראשי: Σιώμκος, Γιώργος (Συγγραφέας)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Αθήνα : Σταμούλη, 2002.
מהדורה:2η έκδ.
נושאים:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

פרטי מלאי ספרים מ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
סימן המיקום: 658.8 ΣΙΩ
עותק Unknown זמין  ביצוע הזמנה