Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
Η συμπεριφορά του Καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό, δυναμικό και ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Είναι αυτό που πιο άμεσα από άλλα εφαρμόζει έννοιες, αρχές και θεωρίες από διάφορες συμπεριφορικές επιστήμες στη μελέτη, ανάλυση και ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν την απόκτηση,...
Gardado en:
Autor Principal: | |
---|---|
Formato: | Libro |
Idioma: | Greek |
Publicado: |
Αθήνα :
Σταμούλη,
2002.
|
Edición: | 2η έκδ. |
Θέματα: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: |
658.8 ΣΙΩ |
---|---|
Copia Unknown | Dispoñible Facer reserva |